Adminsitrazioa eta FinantzakEhungintzaInformatikaMarketina eta Publizitatea

Goimailako ikasketetan etapa berri bat hastea espedizio zirraragarria da, baina zalantza ere sortu dezake. Hasierako urduritasuna ilusio eta segurtasun bihurtzeko, ongietorri-esperientzia berezi bat diseinatu dugu lehen mailako ikasle guztientzat: “Oinarrizko Kanpamendua” erronka.

Ikasketa berriak hastea, askorentzat ezezaguna den zentro batean, ikaskide berriekin, irakasle berriekin eta ikasteko modu ezberdin batekin, ziurgabetasun-egoera bat sortzen du. Ikasle batzuek ilusioz eta jakin-min handiz bizitzen dute, baina beste batzuek urduritasunez eta beldur puntu batekin.

10 orduko ekimen hau, ikasturteko lehen bi egunetan garatzen dena, ez da ongietorri hutsa; gure erronketan oinarritutako ikaskuntza kolaboratiboaren lehen murgilketa da, eta metodologia horrek markatuko du euren prestakuntza osoa.

Zein da Erronkaren Funtsa?

Erronka nagusia abentura berriaren metafora indartsua da. Ikasleei eskatzen zaie taldean “oinarrizko kanpamendu” sinboliko bat diseinatu eta sortzea.

Ikasleek erronka hau bete behar dute: espazio bat sortzea, “oinarrizko kanpamendu” deitzen duguna, non hornidura, baliabide eta aterpe seguru bat kokatuko duten aurrean duten erronka handiari aurre egiteko; hau da, zikloaren amaiera arrakastaz lortzea.

Kanpamendu honek hiru elementu nagusi jaso behar ditu:

  1. Ibilbide-mapa: Hasi berri duten zikloaren lanbide-profila irudikatzen du, garatuko dituzten konpetentziak zehaztuz.

  2. Ingurune-mapa: AEGko guneak eta ikasketa garaian eskura izango dituzten pertsona giltzarrak identifikatzen ditu.

  3. Dokumentazio garrantzitsua: Zentroaren funtzionamenduari eta ikaskuntza-metodologiari buruzko oinarrizko alderdiak jasotzen ditu.

Ikaskuntza Eredua Martxan

Sormena baino gehiago, “Oinarrizko Kanpamendua” erronka arretaz diseinatuta dago ikasleek lehen egunetik bertatik ETHAZI ikaskuntza-ereduaren urratsak bizitzeko. Fase gidatuen bidez, ikasleek:

  • Taldea aktibatzen dute: Aurkezpen-dinamiken bidez, hala nola “Bingo” baten bidez, elkar ezagutzen dute.

  • Erronkarekin konektatzen dute: Taldean hausnartzen dute zergatik den garrantzitsua “oinarrizko kanpamendu” bat edukitzea, eta euren egiten dute.

  • Informazioa eskuratzen eta antolatzen dute: Zikloari eta zentroko baliabideei buruzko datuak nola bildu eta antolatuko dituzten planifikatzen dute.

  • Ideia sortzaileak sortzen dituzte: Brainwriting teknikak erabiltzen dituzte eta galdera provokatzaileak egiten dituzte, hala nola: “Nola egingo luke Elon Musk-ek?”, sormen dibergentea sustatuz.

  • Proposatzen eta hautatzen dute: Ideiak Elevator Pitch baten bidez aurkezten dituzte eta irizpide-matrize baten bidez demokratikoki onena hautatzen dute.

  • Planifikatzen eta gauzatzen dute: Modu autonomoan zereginak banatzen dituzte eta proiektuari forma ematen diote.

  • Aurkezten eta ospatzen dute: Beste talde bati aurkezten diote euren “oinarrizko kanpamendua”, erabakiak justifikatuz eta besteen esperientziatik ikasiz.

  • Ikasitakoa hausnartzen dute: Azken fasean, prozesu osoa berrikusten dute eta konturatzen dira jarraitu dituzten 11 urratsak ETHAZI eredua bera direla, ziklo osoan erabiliko dutena.

Esperientziaren Helburu Nagusiak

Hasierako ikaskuntza-esperientzia hau ikasle bakoitzak lortzeko diseinatuta dago:

  • AEG ezagutzea: Zentroaren egitura, sailak eta pertsona giltzarrak ezagutzea.

  • Etorkizun profesionala ulertzea: Zikloan beharrezkoak diren gaitasun eta ezagutzak identifikatzea.

  • Ikaskuntza-eredua barneratzea: Ikaslea protagonista den, ikaskuntza esanguratsua den eta taldeko erronken konponketaren bidez gauzatzen den sistema baten ezaugarriak ulertzea.

Azken batean, “Oinarrizko Kanpamendua” erronka elkarrekin konkistatzen duten lehen gailurra da; konfiantzan, ezagutzan eta lankidetzan oinarritutako oinarri sendo bat, arrakasta akademiko eta profesional guztia eraikitzeko.


Erronkaren Datu Garrantzitsuak

  • Parte-hartzaileak: Lehen mailako ikasle guztiak, Goi Mailako Ziklo guztietakoak.

  • Iraupena: 10 ordu, ikasturteko lehenengo bi egunetan banatuta.

  • Modulu inplikatua: Enplegagarritasunerako Ibilbide Pertsonala I.

  • Emaitza nagusia: Hasierako ikaskuntza-esperientzia positiboa, zentroaren eredua modu praktikoan aurkezten duena.

  •  

Ehungintza

AEGko Patroigintzako eta Modako 2. mailako ikasleek iraunkortasunarekin eta sormenerako gaitasunarekin duten konpromisoa erakutsi dute Haldee bilduma aurkeztean, Mrinalini Mukherjee artista indiarraren obran oinarrituta. Proiektu honek, Emaus Fundazioarekin lankidetzan, baztertutako jantziak pieza paregabe bihurtu ditu, ekonomia zirkularrean oinarritutako kontsumo eredu arduratsuagoa sustatuz.

Gorputzaren silueta birdefinitzen duten forma zabal eta jariakorrengatik nabarmentzen da bilduma, baita pigmentu naturalez tindatutako txirikordatze-tekniken bidez lortutako ehundura bakanengatik ere. Xehetasun bakoitzak Mukherjeeren ondare artistikoa omentzen du, tradizioaren eta berrikuntzaren arteko elkarrizketa ezarriz.

Proiektu honek Gipuzkoako Foru Aldundiko Ingurumen Departamentuaren eta Emaus Taldearen babesa izan du, ekimen jasangarriak bultzatzeko konpromisoa hartu duten erakundeena. Lankidetzari esker, ikasleek diseinuaren eta iraunkortasunaren benetako erronkei aurre egin ahal izan diete, eta AEG Gipuzkoako ehungintzaren industriako prestakuntzan eta sormenean erreferente gisa finkatu dute.

Ekimen honek agerian uzten du hezkuntzak modaren esparruan duen eginkizun eraldatzailea, non ikasleen talentua berrikuntzaren eta jasangarritasunaren motor bihurtzen den.

Proposamen aipagarri honi buruzko informazio gehiago Diario Vasco egunkariaren jatorrizko berrian kontsulta daiteke.

Ehungintza

25 urte Moda Iraunkorraren industrian profesionalak prestatzen!

Ikasturte honetan, gure Eskolako Ehungintza Sailak 25 urte bete ditu.
Eta zurekin ospatu nahi dugu!

 

Mende laurden honetan zehar, ehunka profesional trebatu ditugu, gaur egun moda jasangarriaren sektorea hazten eta garatzen eta teknika artisauenak mantentzen laguntzen dutenak.

"Gure eskolan, artisau-modak, ehungintzak eta jasangarritasunak bat egiten dute etorkizuna janzteko." "Zure etorkizuna..."

 

Tradizioa, ikaskuntza eta berrikuntzako bidaia

 

Hasiera-hasieratik, kalitatezko prestakuntzaren aldeko apustua egin dugu, artisau-tradizioa eta azken teknologiak uztartuz.

 

"Tradizioa eta iraunkortasuna: bikote ezin hobea modan."

 

😊ESKERRIK ASKO bidaia honetan gurekin izan zareten pertsona eta erakunde guztiei. Eta bereziki zuen konfiantza ezkaini diguzuen ikasleei.

👉 NAHI DUGU ikasketaren abentura liluragarri honetan konfiantza eta laguntza ematen jarrai dezazuen.

Patroigintza eta Moda
Neurriko Jantziak eta Ikuskizunetarako Jantziak
Ehungintzako eta larrungintzako diseinu teknikoa

Adminsitrazioa eta FinantzakEhungintzaInformatikaMarketina eta Publizitatea

AEGko bederatzi ikasle ari dira gaur egun prestakuntza-praktikak egiten Europako enpresetan, Erasmus+ programari esker. Programa hori ikastetxearen Nazioartekotze Planaren barruan dago, eta ikasleei beren prestakuntza nazioarteko testuinguruan osatzeko aukera ematen die, esperientzia profesional eta pertsonal baliotsua eskuratzeko aukera emanez.

Odense (Danimarka), Catania eta Bolonia (Italia) eta Wroclaw (Polonia) hirietan daude ikasleak, Web Aplikazioen Garapeneko Goi Mailako Heziketa Zikloetakoak, Sistema Informatikoen Administraziokoak, Administrazio eta Finantzetakoak, Patroigintza eta Moda eta Neurrirako Jantziak eta Ikuskizunetakoak.

Erasmus+: Tranpolin bat zure etorkizun profesional eta pertsonalerako

Erasmus+ esperientzia atzerrirako bidaia soil batetik haratago doa. Aukera paregabea da bere garapen pertsonal eta profesionala bultzatzeko kultura anitzeko ingurune batean.

Beren hizkuntzak modu naturalean hobetzen dituzte, tokiko jendearekin bizi direlako eta eguneroko egoeretan praktikatzen dutelako. Atzerriko herrialde batean erronka eta erantzukizun berriei aurre egiteko autonomia eta independentzia garatzen dute. Kultura, pentsamolde eta bizimodu berriak deskubritzen dituzten munduaz duten ikuspegia zabaltzen dute. Curriculuma indartzen dute, enpresen aurrean nabarmentzeko moduko nazioarteko esperientziarekin. Nazioarteko kontaktu-sare bat sortzen dute, etorkizunean ateak irekiko dizkiena.

Azken batean, Erasmus+ etorkizuneko inbertsioa da, profesional osoagoak eta lehiakorragoak bihurtzeko trebetasun eta esperientzia baliotsuak emango dizkiena.

 

Adminsitrazioa eta FinantzakEhungintzaInformatikaMarketina eta Publizitatea
Aupa etorkizuneko profesionalak! Etorkizunerako bidaian, adimen artifizial sortzailea (IA) tresna liluragarria bihurtu da, eta ikasteko eta sortzeko modua eraldatzen ari da. Artikulu honetan, IA sortzailearen mundu zirraragarria aztertuko dugu, eta ikasgelako egunerokotasunean modu arduratsuan nola erabil dezakegun ikusiko dugu.

Zer da IA Sortzailea?

Lehenik eta behin, argitu dezagun zer den zehazki IA sortzailea. Termino errazetan, eduki originala sortzeko gai diren programa informatikoak dira, hala nola testuak, irudiak edo musika, aldez aurretik elikatutako datuen estiloa eta egitura imitatuz. Adibide ezagun bat ChatGPT da.

Sormena sustatuz

IA sortzailea aliatu indartsua izan daiteke gure prestakuntzan. Imajinatu ideia sortzaileak sortu, arazoak konpontzen lagundu eta denbora errealean inspirazioa eman dezakeen laguntzaile birtual bat duela. Hori IAk gure sormena sustatzeko eta gure trebetasun profesionalak hobetzeko moduaren hasiera baino ez da.

IA Sortzailea Erabiltzeko Erantzukizuna

Bere ahalmen guztiarekin, erabileraren erantzukizunari ere heldu behar diogu. Etika funtsezkoa da IA sortzailea modu positiboan eta eraikitzailean erabiliko dela bermatzeko. Saihestu dezagun eduki engainagarri edo kaltegarririk sortzea, eta ziurta dezagun IAk ez duela gizartean dauden alborapenak errepikatzen.

Lanbide Heziketan integratzea

Gure ikastetxean, batzuetan, modu estrategikoan txertatzen dugu IA sortzailea. Giza trebetasunak ordezkatu beharrean, hezkuntza-esperientzia osatzeko eta hobetzeko erabiltzen dugu. Adibidez, proiektu sortzaileetan, IAk ideia berritzaileak iradoki ditzake, ikuspegi eta ikuspegi berriak aztertzeko aukera emanez.

Trebetasun kritikoen garapena

IArekin lan egiten ikastean, egungo eta etorkizuneko lan-merkaturako trebetasun kritikoak garatzen ari gara. Teknologia berrietara egokitzeko eta horietan laguntzeko gaitasuna baliogabea da. Automatizazioaren beldur izan beharrean, IArekin batera ikasteko eta hazteko aukera izango dugu.

Pribatutasuna eta datuak babestea

Gai garrantzitsu bat pribatutasuna eta datuak babestea da. IA sortzailea erabiltzean, jakin behar dugu zer informazio partekatzen dugun eta nola erabiltzen den. Ziurta dezagun IA sistemek estandar etikoak eta legalak betetzen dituztela gure pribatutasuna babesteko eta gure datuen osotasuna mantentzeko.

Informatikako zikloetan integratzea

Gure informatika-zikloetatik hasita, IA sortzailean oinarritutako prestakuntza-pilulak egingo ditugu. Horiek, teknologia hori ahalik eta gehien aprobetxatzen ez ezik, modu arduratsuan nola egin ere irakasten dute.

Ondorioak: IA Sortzailearekiko Koexistentzia Harmoniatsua

Laburbilduz, IA sortzailea tresna zirraragarria da, gure lanbide-heziketa bultza dezakeena. Modu etiko eta arduratsuan erabiltzean, gure trebetasunak hobetu, sormena sustatu eta etorkizuneko lan-mundurako presta gaitezke. AEGn, konpromisoa hartzen dugu etorkizunerako bidaia zirraragarri honetan zuek gidatzeko, non gizakien eta IAren arteko koexistentzia harmoniatsua baita arrakastaren gakoa.
EhungintzaEkitaldiakInformatikaLan egiteko prestakuntza Marketina eta Publizitatea

Deliberazio luze baten ondoren, Super Erronka irabazi duten bi taldeak argitaratzen ditugu.

- Proiekturik onena: THE ROOM - Your space, your room.

- Aurkezpen onena: HP FITNESS - Vuestro movimiento, nuestra energía.

Zorionak bioi! Lan ona!

Adminsitrazioa eta FinantzakEhungintzaInformatikaLan egiteko prestakuntza Marketina eta PublizitateaMatrikulak

Abuztuan zehar oporretan egongo gara pilak kargatzeko eta irailaren 1ean itzuliko gera 23-24 ikasturteari hasiera ematera. Ikasturte berri honetan, ongietorria emango diegu Lanbide Heziketako (LH) zikloren bat egitera datozen pertsona berri guztiei.

 

Zikloetako ikasle guztiek irailaren 6an hasiko dute ikasturtea, dagozkien aurkezpenekin, eta, horrela, zain duten lanbide-etapa berriari hasiera emango diote.

 

Halaber, irailetik aurrera Lanbidek diruz lagundutako % 100eko ikastaroak eskainiko ditugu lau lanbide-arloetan: Ehungintza, Jantzigintza eta Larrugintza; Informatika eta Komunikazioak; Merkataritza eta Marketina; Administrazioa eta Kudeaketa.

 

Ez gauden bitarten, zalantzarik izanez gero, eskura utziko dizkizugu esteka hauek, goi-mailako heziketa-zikloei edo Lanbidek diruz lagundutako % 100eko ikastaroei buruzko informazioa kontsultatzeko:

 

- LHri buruzko informazioa behar baduzu: https://cursos.aeg.eus/eu/fp

- FPEri buruzko informazioa behar baduzu: https://cursos.aeg.eus/eu

 

Beste edozein kontsultarako, ? helbidera idatz diezagukezu, eta irailaren 1etik aurrera kudeatuko ditugu.

 

Abuztu zoriontsua opa dizuegu!

EhungintzaEkitaldiakInformatikaMatrikulak

Uztaila hilabete garrantzitsua da Lanbide Heziketako zikloetan matrikulatzeko. Maiatzean aurrematrikula egin zenuen? Erantzuna BAI bada, interesatzen zaizkizun data hauek dira:

Datorren uztailaren 7an argitaratuko dira 23/24 ikasturterako LHko onartuen, ez onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrendak. Emaitzekin ados ez bazaude, behin-behineko zerrenden aurkako erreklamazioa aurkeztu ahal izango duzu uztailaren 12an.

Matrikulazioa:


Onartuen zerrendan bazaude, matrikulazio-data bat esleituko dizute (I., II. eta III. faseak), eta orduan sartu behar duzu matrikula 100 €(familia ugariaren ziurtagiria izanez gero, 50 €). Karnetaren argazki bat ere ekarri beharko duzu, eta zehaztu nola ordainduko dituzun zikloko kuotak: kuota bakar batean edo hilabetez hilabete. Hauek dira kontuan hartu beharreko datak:

I. FASEA uztailaren 14tik 18ra izango da.
II. FASEA uztailaren 20an izango da
III. FASEA uztailaren 24tik 26ra izango da.

Maiatzean aurrematrikula egin ez duzun horietakoa bazara eta gurekin ikasi nahi baduzu. Ez kezkatu, oraindik izena eman dezakezu gure goi zikloetako batean.

Animatzen zara?

** Hiru fase horietako batean ere onartu ez bada, ezohiko aldi bat dago, kanpoan geratu diren edo itxaron-zerrendan dauden ikasle guztiekin harremanetan jartzeko. Epe hori uztailaren 27an eta 28an eta irailaren 1etik urriaren 13ra izango da**

Adminsitrazioa eta FinantzakEhungintzaInformatikaMarketina eta PublizitateaMatrikulak

23/24 ikasturterako LHko (Lanbide Heziketa) heziketa-zikloetarako aurrematrikulak egiteko epea zabalik dago.

 

Maiatzaren 8tik 26ra bitartean (biak barne) egin dezakezu aurrematrikula AEG Berrikuntza Profesionalen Eskolan, Donostian.

 

Aurrematrikula egiteko bi aukera daude:

 
  1. Ikastetxera 9: 00etatik 14: 00etara etor zaitezke. NANa ekarri behar da, izena emateko inprimakia eta aurretiko ikasketak bete (datarako ez badituzu, ekainaren 30era arte aurkeztu ditzakezu).
 
  1. Ikasgunearen aplikaziotik izapidetu daiteke. LHIPI LHLG Ikasketa Zentroa izango gara. Zure datuak bete eta ziklo eta ikastetxeen aukera guztiak gehitu ondoren, zure NANa, izena emateko formularioa eta aurretiko ikasketak helarazi behar dizkiguzu (datarako ez badituzu, ekainaren 30era arte eman ditzakezu).
 

23/24 ikasturterako AEG Berrikuntza Profesionalen Eskolaren prestakuntza-eskaintza ezagutu nahi duzu?

 

Lanbide Heziketako AEG Berrikuntza Profesionalen eskaintza 23/24 ikasturterako.

 

Informazio gehiago nahi izanez gero, kontaktatzeko inprimakiaren bidez edo 943313907 telefonora deituz jar zaitezke harremanetan.

Adminsitrazioa eta FinantzakEhungintzaInformatikaMarketina eta PublizitateaMatrikulakPrentsa eta komunikazioa

Aste gutxi barru, LHko gure ikasleek etapa berri batean murgilduko dira, oso aberasgarria izango den etapa batean, eta AEG Berrikuntza Profesionalen Eskolan amaituko dituzte goi-mailako heziketa-zikloko ikasketak.

 

Gure ikastetxeko 2. mailako ikasle gehienek gurekin harremanetan dauden enpresei emango diete zerbitzua, egin behar dituzten praktiken bidez. Hiru hilabetez, gutxi gorabehera, enpresetara joango dira, eta haien eguneroko zereginak egingo dituzte, lanpostuan esperientzia hartzeko eta bi ikasturteetan prestakuntza jaso duten gai teknikoak hobeto ulertzeko.

 

 

Banner (zure enpresan ikasleak hartzeko interesa baduzu, inprimaki hau bete dezakezu).

 

Abenturazaleenak Europako hirietara joango dira praktikak egitera, eta, aldi berean, paisaren gastronomia, kultura eta hizkuntza praktikatuko dituzte. Erasmus + programak aukera ematen die urtero Lanbide Heziketako (LH) zikloetako hainbat ikasleri barnetegietako enpresa batek har ditzan eta haren funtzionamendua azal diezaieten. Aukera paregabea da ikasi duten goi-mailako zikloa osatzeko, baita bidaian ezagutuko dituzten beste pertsona batzuekin gizarteratzeko ere.

 

Azkenik, ekainean DUAL programarekin lanean hasi ziren enpresetan jarraituko duten hainbat pertsona daude. Programa horren bidez, prestakuntza jaso eta lan-esperientzia eskuratzeaz gain, zenbateko bat kobratzen dute.

 

AEG Lanbide Berrikuntzako Eskolan ematen ditugun goi-mailako heziketa-ziklo guztietan praktikak, Erasmus + edo DUAL egiteko aukera eskaintzen da, eta prestakuntza-zentroa arduratzen da praktika horiek garatzeko enpresak bilatzeaz.

 

Lanbide Heziketako (LH) gure prestakuntza-eskaintza ezagutu nahi duzu? Esperientzia handia dugu lanbide-arloak irakasten: Ehungintza, Jantzigintza eta Larrugintza; Informatika eta Komunikazioak; Merkataritza eta Marketina; Administrazioa eta Kudeaketa.

 

Gure buletinean harpidetu

Datuak babesteko politika Datu-babesari buruzko oinarrizko informazioa