Marketina eta Publizitateko LH
EkitaldiakPrentsa eta komunikazioaMatrikulak

 

Saltseroa zara? Sortzailea? Pertsonekin harremanetan jartzea gustatzen zaizu? Sare sozialak? Komunikazioa?...

AEG Berrikuntza Profesionalen Eskolan, zurekin bat datorren zikloa eskaintzen dizugu, Marketina eta Publizitatea goi-mailako zikloa, non zure trebetasunak garatu ahal izango dituzun.

 

Marketing y publicidad. FP Superior en Donostia San Sebastián. Aeg, Escuela de Innovación Profesional.

 

 

Marketina eta Publizitatea

Marketin-estrategiak diseinatzen ikasiko duzu, merkataritza-ikerketaren bidez bezeroen beharrak detektatzen, marketineko, publizitateko eta harreman publikoetako jarduerak planifikatzen, antolatzen eta kudeatzen.

Sormena, berrikuntza eta azken teknologiak erabiliko dituzu marketin-proiektuak kudeatzeko, produktu edo zerbitzu berriak garatzeko, komunikabide-planak, 360º komunikazio-planak eta online marketin-kanpainak egiteko. Komunikazio- eta publizitate-piezak software profesionalarekin diseinatzeko prestakuntza eskaintzen duten zentro bakarretakoak gara. Gainera, ingelesez trebatuko zara ziurtagiri ofizialak prestatzeko, nahi baduzu.

Elena Entenza Marketin eta Publizitateko goi-mailako zikloaren arduradunaren hitzetan: ¨ziklo honetan ahozko, idatzizko eta ikusizko komunikazioari etekina ateratzen ikasten da. Web eta sare sozialetarako ikus-entzunezko edukiak landuko ditugu, enpresek lan-merkatuan ikasleei gehien eskatzen dietena¨.

 

Irteera profesionalak

Gai izango zara, besteak beste, 360º komunikazio-planetan parte hartzeko, marketin digitaleko arduradunei lagunduz, merkatu-ikerketak eta neuromarketinga eginez eta marketineko komunikazio-ekitaldiak antolatuz.

Ikasleek aurki ditzaketen irteera profesional batzuk: publizitate-sortzailea, online marketineko eta offlineko teknikaria, ekitaldien antolaketa, harreman publikoak, merkatuen ikerketa, produktu-buruaren laguntzailea, etab.

Marketina zeharkakoa da, eta, horregatik, marketinaren irteera profesionalak oso zabalak direnez, edozein sektore profesionaletan lan egin dezakezu. Ander Hernandez Marketin eta Publizitate zikloko irakaslearen hitzetan, * marketinak sektore asko ezagutzeko aukera ematen dizu, eta horretan aditua bihurtu. Adibidez, torloju enpresa bateko marketin sailean bazaude, horrek torloju motak ezagutzera eramaten zaitu, horretan aritzen diren enpresak, merkatua... beti gauza bera egiten egoteaz aspertzen diren pertsonentzat aukera ona da, arlo desberdin asko ezagutzeko aukera ematen baitizu¨.

 

Metodologia

Marketin eta Publizitate zikloaz ari gara, errendimendu handiko zikloa. 4 urte daramatzagu Ethazi metodologiarekin (PBL), metodologia bat talde-lanean, proiektuka, elkarlanean eta modu integratuan oinarrituta dago. Proiektuek erronka itxura dute. Hau da, klasearen planteamenduak aukera ematen du ikasleak beren aurrerapenaren eta prestakuntzaren protagonista gisa jartzeko. Enpresek gaur egun dituzten egoera problematikoak edo beharrak planteatzen dira, eta, horrela, ikasleek bilatzen dituzte irtenbideak. Ibilbide horretan, orientatzen duten eta zikloari dagozkion trebetasun teknikoak nahiz zeharkakoak garatzen dituzten irakasleen laguntzarekin praktikatzen dute: ikasteko autonomia, talde-lana, emaitzetarako orientazioa... Metodologia hori, ziklo honen kasuan, Marketina eta Publizitatea, 19-kobidaren egoera horren aurrean, indartuta atera da; izan ere, lantzen den edukia bera telelanean egiteko oso egokia baita.

Gure metodologia abangoardista da; ikaskuntza proiektuetara bideratutako prestakuntzan oinarritzen da, ikasleei kontzeptu teorikoak modu praktikoan eta atseginean barneratzen laguntzen dieten erronken moduan. Talde-lanari balioa emanez. Ikasteko modu horrek bere prestakuntzaren protagonista bihurtzen du ikaslea, zeharkako gaitasunak garatzeko eta saileko irakasleak orientatzeko.

 

¿Zergatik AEG?

 

LH Dual-Erasmus+-Enpresako praktikak: gure ikasleekiko hurbiltasuna dela-eta, konpromisoa hartzen dugu haiei laguntzeko eta enplegua bilatzen orientatzeko, AEGko ikasleek beren profilera eta lehentasunetara egokitzen den lanpostu bat eskuratzen dutela ziurtatzeko.

Enplegatze-agentzia: gure lurraldeko eta nazioarteko enpresekin etengabeko komunikazioa dugu, eta horrek lan-munduaren behar aldakorren berri izatea ahalbidetzen digu. Gure prestakuntza etengabe egokitzen dugu, eguneratu egiten dugu, eta, horrela, gure ikasleen enplegagarritasuna bermatzen dugu.

Jarduera osagarriak: ikasturtean zehar enpresa eredugarrietara, opor guneetara, gaur egungo hitzaldietara... egiten ditugun bisitetan parte hartzen dugu. Benetako enpresa gure ikasleei hurbiltzeko. Azken urteotan Zaragozako Challenge Marketinera joan gara, tailer bereziak Balenciagan, Euskalhacken, Ikasenmpresan...

Berrikuntza: AEG, Lanbide Berrikuntzako Eskolan, eskolak emateaz gain, I+G+B proiektuetan sartuta gaude. Gure teknologia, metodologia eta prestakuntza-edukiak berritzea. Gure proiektu izarrak: 3D ehungintza iraunkorreko tailerra eta Zibersegurtasunean espezializatzea.

Osatu zure prestakuntza: prestakuntza arautua, eskaintza partziala, online campusa, etengabeko prestakuntza langileentzat eta langabezian daudenentzat.

Ikusi Marketin arloko bideoa

Informazio gehiago hemen:https://www.aeg.eus/eu/lokalizazioa-eta-harremana/marketina-eta-publizitatea/

 

 

Iruzkin bat bidali

Gure buletinean harpidetu

Datuak babesteko politika Datu-babesari buruzko oinarrizko informazioa